MariuszBocian - profil

Video użytkownika oglądano 0 razy
Profil uzytkownika oglądano 135 razy
Użytkownik obejrzał 0 video
Użytkownik ma 0 przyjaciół



Zarejestruj się lub Zaloguj aby dodać MariuszBocian do przyjaciół.

Ostatnie logowanie: 1166 dni temu
Zarejestrował się: 1166 dni temu
O sobie: Teoria dotycząca słabych osiągnięć ucznia odnosząca się do edukacji dorosłych brzmi opracowany w oparciu o połączenie między domenami poznawczymi i afektywnymi. W holistyczny obraz tego, co dzieje się z uczniami, można uzyskać z teorii Piagefa rozwój intelektualny, hierarchia zdolności poznawczych Blooma, proponowane teorie że to, w co wierzą lub myślą uczniowie, wpływa na ich zachowanie i poczucie własnej wartości, oraz teorie motywacji do nauki. Mogą to być czynniki poznawcze, które wpływają na motywację obejmują styl uczenia się, lęk przed osiągnięciami i poczucie kontroli. Niektóre hipotetyczne pod uwagę brane są profile dzieci pierwszej klasy i możliwe wyniki i tak jest zasugerował, że nie jest łatwo rozpoznać przyczynę niepowodzenia dziecka jako ucznia. Gdyby dziecko doświadcza niezdolności lub braku chęci lub aktywnej niechęci do nauki czytanie, gdy jest to wymagane i jest nazwane głupim, dziecko może rozwinąć przekonanie, że jest złym uczniem i czuć się niezdolne do odniesienia sukcesu. Dziecko w podstawówce można uznać, że szkoła przechodzi przez ostry lub początkowy etap deprywacji umiejętności akademickich, jeśli nie nauczy się wymaganych umiejętności akademickich. Nieprzystosowanie do wymagania szkoły mogą być przyczyną dorosłych uczniów, którzy mają pozbawienie umiejętności akademickich. Dorosły może żyć z koncepcją siebie jako biednego student, jeśli dorosły rozwija inne umiejętności kompensacyjne: umiejętności interpersonalne lub specjalne zainteresowania. Ci dorośli, którzy nigdy nie byli w stanie rozwinąć kompensacji umiejętności nie mają środków do rozwijania poczucia własnej wartości. Dorosły nieprzygotowany akademicko kto otrzymał odszkodowanie, będzie potrzebował pomocy naprawczej w szkole policealnej podczas gdy osoba dorosła, która nie otrzymała odszkodowania, również będzie potrzebować poradnictwa i osobistego Wsparcie. Dołączona jest bibliografia. RESWEBER, JEAN-PAUL. Nowa pedagogika / Jean-Paul Resweber. - Paryż: PUF, 1986. - 127 str .; 18 cm. - (Que sais-je?, ISSN 0768-0066, n ° 2277). SCURATI, C. Szkolenie nauczycieli na rzecz zmian we Włoszech: doświadczenia i krytyczne refleksje / Scurati C. - (European Joumal of Teacher Education, GB, ISSN 0261-9768; tom 9, nr 2, str. 125-131, 1986). 17 Strategie i metody doskonalenia logicznego rozumowania i funkcjonowania umysłowego We Włoszech innowacje następują po reformach, zamiast je przygotowywać. Trening w trakcie zatrudnienia zyskuje więc kapitalne znaczenie. Zajęcia odpowiednie mogą być skoncentrowane na (a) treści; (b) na temat techniki oraz (c) na związek. Autor analizuje implikacje i rozwój każdego z nich modele w celu określenia najkorzystniejszych podejść i strategii. Plik wnioski prowadzą do 4 perspektyw: (1) przeprowadzić wstępne przygotowanie odpowiedni; (2) łączą procesy innowacyjne i poprawę jakości profesjonalista w tej dziedzinie; (3) wzmocnić stały wzrost umiejętności kadra szkolna oraz (4) właściwe zatrudnienie awangardy zawodowej. VERSPIEREN HOSTC, MARIERENEE. Strategiczne działania badawcze i pedagogika / Marie Renee Verspieren; Paul Demunter, reż. tez; Lille 1. - Lille, 1991. Doktorat (nowy doktorat). Nauka istnieje od momentu, gdy ma dobrze zdefiniowany przedmiot i specyficzną dla niego metodologię. Jednak nauka o wychowaniu nie istnieje. Ten werdykt skłania autora do myślenia, pomagając znaleźć metodę badawczą Jego praca mogłaby pomóc w znalezieniu tego odpowiedniego dla celów edukacyjnych nauka. Pierwszy rozdział ma na celu pokazanie, że każdy obiekt ma cechy krytyczne, - cechy, które determinują metody naukowcy, aby je zbadać, można dopasować metodę specyficzne dla danego przedmiotu. Autor bada pięć cech recenzje z przedmiotu „edukacja”. Zauważając, że edukacja to przede wszystkim działanie, powiedział pyta, w jakim stopniu badania w działaniu mogą nie być największe odpowiednie do tego celu. Na podstawie istniejącej literatury, rozdziały II i III Należy zauważyć, że istnieje kilka rodzajów działań badawczych. Oni pokazują że istnieją działania badawcze typu eksperymentalnego, instytucjonalnego i typu systemowy. Pokazują również, że tego typu badania w działaniu można znaleźć w większy lub mniejszy stopień zbliżenia do krytycznych cech przedmiot edukacji i może odpowiadać mu mniej lub bardziej dobrze. Analiza ujawnia również, że pojawiają się ślady czwartego rodzaju, ale nie są usystematyzowane. WEINERT, FRANZ E. Związek między edukacją a rozwojem / Weinert Franz E. - {International Journal of EducationalResearch; lot. 13, nr 8, str. 827-948, 1989). b) Inteligencja: teoria BIZE, PAUL-RENE. DR. Thinking efTicace / Paul-Rene Bize, P. Carpentier. - Paryż, Sedes, 1966-1976. - 2 loty: chory., 24 cm. 1. Tom I. Funkcjonowanie psychiczne. Pierre-Rene Bize, ... i R. Carpentier, ... - 1966. - 399 s., Ryc. 2. Tom I
Strona WWW: https://logicznezagadki.pl/

Komentarze
Dodaj komentarz

Brak komentarzy
Copyright © 2024 Mototube.pl - najlepsze video, filmy motoryzacyjne