O sobie: |
Teoria dotycząca słabych osiągnięć ucznia odnosząca się do edukacji dorosłych brzmi
opracowany w oparciu o połączenie między domenami poznawczymi i afektywnymi. W
holistyczny obraz tego, co dzieje się z uczniami, można uzyskać z teorii Piagefa
rozwój intelektualny, hierarchia zdolności poznawczych Blooma, proponowane teorie
że to, w co wierzą lub myślą uczniowie, wpływa na ich zachowanie i poczucie własnej wartości, oraz
teorie motywacji do nauki. Mogą to być czynniki poznawcze, które wpływają na motywację
obejmują styl uczenia się, lęk przed osiągnięciami i poczucie kontroli. Niektóre hipotetyczne
pod uwagę brane są profile dzieci pierwszej klasy i możliwe wyniki i tak jest
zasugerował, że nie jest łatwo rozpoznać przyczynę niepowodzenia dziecka jako ucznia. Gdyby
dziecko doświadcza niezdolności lub braku chęci lub aktywnej niechęci do nauki
czytanie, gdy jest to wymagane i jest nazwane głupim, dziecko może rozwinąć przekonanie, że jest złym uczniem i czuć się niezdolne do odniesienia sukcesu. Dziecko w podstawówce
można uznać, że szkoła przechodzi przez ostry lub początkowy etap deprywacji umiejętności akademickich, jeśli nie nauczy się wymaganych umiejętności akademickich. Nieprzystosowanie do
wymagania szkoły mogą być przyczyną dorosłych uczniów, którzy mają
pozbawienie umiejętności akademickich. Dorosły może żyć z koncepcją siebie jako biednego
student, jeśli dorosły rozwija inne umiejętności kompensacyjne: umiejętności interpersonalne lub specjalne
zainteresowania. Ci dorośli, którzy nigdy nie byli w stanie rozwinąć kompensacji
umiejętności nie mają środków do rozwijania poczucia własnej wartości. Dorosły nieprzygotowany akademicko
kto otrzymał odszkodowanie, będzie potrzebował pomocy naprawczej w szkole policealnej
podczas gdy osoba dorosła, która nie otrzymała odszkodowania, również będzie potrzebować poradnictwa i osobistego
Wsparcie. Dołączona jest bibliografia.
RESWEBER, JEAN-PAUL.
Nowa pedagogika / Jean-Paul Resweber. - Paryż: PUF, 1986. - 127 str .; 18 cm. -
(Que sais-je?, ISSN 0768-0066, n ° 2277).
SCURATI, C.
Szkolenie nauczycieli na rzecz zmian we Włoszech: doświadczenia i krytyczne refleksje /
Scurati C. - (European Joumal of Teacher Education, GB, ISSN 0261-9768; tom 9, nr 2,
str. 125-131, 1986).
17
Strategie i metody doskonalenia logicznego rozumowania i funkcjonowania umysłowego
We Włoszech innowacje następują po reformach, zamiast je przygotowywać. Trening
w trakcie zatrudnienia zyskuje więc kapitalne znaczenie. Zajęcia
odpowiednie mogą być skoncentrowane na (a) treści; (b) na temat techniki oraz (c)
na związek. Autor analizuje implikacje i rozwój każdego z nich
modele w celu określenia najkorzystniejszych podejść i strategii. Plik
wnioski prowadzą do 4 perspektyw: (1) przeprowadzić wstępne przygotowanie
odpowiedni; (2) łączą procesy innowacyjne i poprawę jakości
profesjonalista w tej dziedzinie; (3) wzmocnić stały wzrost umiejętności
kadra szkolna oraz (4) właściwe zatrudnienie awangardy zawodowej.
VERSPIEREN HOSTC, MARIERENEE.
Strategiczne działania badawcze i pedagogika / Marie Renee
Verspieren; Paul Demunter, reż. tez; Lille 1. - Lille, 1991.
Doktorat (nowy doktorat).
Nauka istnieje od momentu, gdy ma dobrze zdefiniowany przedmiot i
specyficzną dla niego metodologię. Jednak nauka o wychowaniu nie istnieje. Ten werdykt
skłania autora do myślenia, pomagając znaleźć metodę badawczą
Jego praca mogłaby pomóc w znalezieniu tego odpowiedniego dla celów edukacyjnych
nauka. Pierwszy rozdział ma na celu pokazanie, że każdy obiekt ma
cechy krytyczne, - cechy, które determinują metody
naukowcy, aby je zbadać, można dopasować metodę
specyficzne dla danego przedmiotu. Autor bada pięć cech
recenzje z przedmiotu „edukacja”. Zauważając, że edukacja to przede wszystkim działanie, powiedział
pyta, w jakim stopniu badania w działaniu mogą nie być największe
odpowiednie do tego celu. Na podstawie istniejącej literatury, rozdziały II i III
Należy zauważyć, że istnieje kilka rodzajów działań badawczych. Oni pokazują
że istnieją działania badawcze typu eksperymentalnego, instytucjonalnego i typu
systemowy. Pokazują również, że tego typu badania w działaniu można znaleźć w
większy lub mniejszy stopień zbliżenia do krytycznych cech
przedmiot edukacji i może odpowiadać mu mniej lub bardziej dobrze. Analiza ujawnia
również, że pojawiają się ślady czwartego rodzaju, ale nie są
usystematyzowane.
WEINERT, FRANZ E.
Związek między edukacją a rozwojem / Weinert Franz E. - {International
Journal of EducationalResearch; lot. 13, nr 8, str. 827-948, 1989).
b) Inteligencja: teoria
BIZE, PAUL-RENE. DR.
Thinking efTicace / Paul-Rene Bize, P. Carpentier. - Paryż, Sedes, 1966-1976. - 2 loty:
chory., 24 cm.
1. Tom I. Funkcjonowanie psychiczne. Pierre-Rene Bize, ... i R. Carpentier, ... - 1966. -
399 s., Ryc.
2. Tom I |